Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Bester Trophäensammler der Welt

Tim_Drake

Recommended Posts

Geschrieben
Hab mal bei Duck und Hakoom die Trophy Liste angeschaut.

Wie geht den des, das man von einem Game 2 oder 3 Einträge hat?

Geht doch nicht!!!

doch geht schon.. sind verschiedene version vom spiel.. gibts zum beispiel bei wanted.. glaub einmal die dt version und dann 1mal us version..also 2mal platin für eigentlich das selbe spiel..

zu dem vid was gepostet wurde: das is mega alt und hakoom hat doch schon darauf mit nem eigenen vid geantwortet.. er sammelt wohl an 2ps3 trophäen.. aber auch ne geile logik von dem typen der das video gemacht hat,cheatet selber bei nem spiel um hakoom als "cheater" zu entlarven..bravo

Geschrieben

Ja... bei 1:10 müsst ihr mal gucken! Er will beweisen, dass Hakoom ein Cheater ist, weil er zwei Trophäen auf einmal gekriegt hat... und er hat das auch zur gleichen Zeit gekriegt... Will er jetzt Hakoom als Cheater darstellen oder sich selber? :dozey:

Geschrieben

zu dem vid was gepostet wurde: das is mega alt und hakoom hat doch schon darauf mit nem eigenen vid geantwortet.. er sammelt wohl an 2ps3 trophäen.. aber auch ne geile logik von dem typen der das video gemacht hat,cheatet selber bei nem spiel um hakoom als "cheater" zu entlarven..bravo

Ich habe die Antwortvideos von Hakoom zwar nicht gesehen, aber es macht doch keinen sinn. Ich habe auch zwei PS3, aber zeitgleich an beiden kann ich nicht spielen. Und auch wenn er an der anderen jemanden anderen spielen lässt, geht das trotzdem nicht:

25 cop badges an PS3 Nr. 1 um 19.25 Uhr

50 cop badges an PS3 Nr. 2 um 19.25 Uhr

Müsste dann die trophy für die 25 cop badges nicht schon längst an der PS3 Nr. 2 geholt worden sein????

Geschrieben

um das jetzt erklären zu können,müsst ich das selber mal ausprobieren.. mir is das auch egal ob er cheatet oder nicht... in solche region von trophäen komm ich eh nie...

warum is nun der name hakoom in rot????

Geschrieben
um das jetzt erklären zu können,müsst ich das selber mal ausprobieren.. mir is das auch egal ob er cheatet oder nicht... in solche region von trophäen komm ich eh nie...

warum is nun der name hakoom in rot????

Vielleicht... weil er ein Promi ist?! :biggrin5:

Geschrieben

verstehe die ducks und hakoom einfach nicht ^^

finden sich großartig weil sie die ersten 2 plätze belegen

wenn ich einen idioten hätte der mir games zuschickt (hakoom) , zu dritt oder sogar zu fünft an einen account zocken ( hakoom & duck ), oder sich einfach trophies ercheaten (hakoom & ducks)

ich meine was ist der sinn davon damit anzugeben was für ein blöder cheater man ist ?

hab letztens den herren "getroffen" der hakoom dabei geholfen hat SF4 platin zu holen ^^ ( nein ich werde keine namen nennen )

alleine hätte hakoom auch nicht Fight Night Platin geholt

habe einmal mit ihn geschrieben und er hat zu mir gesagt wenn ich es irgendwie schaffen sollte die 3 titel zu bekommen kauft er sie mir für 150 $ ab ^^

zufälligerweise hat ein herr namens PrinceOfPeace die 3 titel eine woche vor hakoom bekommen

hmmm.... ob PoP nun 150 $ reicher ist ?

Geschrieben

wenn ich einen idioten hätte der mir games zuschickt (hakoom) , zu dritt oder sogar zu fünft an einen account zocken ( hakoom & duck ), oder sich einfach trophies ercheaten (hakoom & ducks)

ich meine was ist der sinn davon damit anzugeben was für ein blöder cheater man ist ?

hab letztens den herren "getroffen" der hakoom dabei geholfen hat SF4 platin zu holen ^^ ( nein ich werde keine namen nennen )

habe einmal mit ihn geschrieben und er hat zu mir gesagt wenn ich es irgendwie schaffen sollte die 3 titel zu bekommen kauft er sie mir für 150 $ ab ^^

zufälligerweise hat ein herr namens PrinceOfPeace die 3 titel eine woche vor hakoom bekommen

kanns du das denn auch ihrgendwie beweisen

versteh mich nicht falsch aber sonst ist es für mich nur eine leere anschuldigung

Geschrieben

for the 100th time

i wil not post this again

pls search before making false accusations!!!

http://www.facebook.com/topic.php?uid=361497360579&topic=15083

trophies glitch... its not a perfect system ffs.. :banghead:

i got the 10k resistance kils trophy at 9700~9900 kils

my friend got his ps3 shut of bec of power failure and look at his trophies

ayrk2e.png

500 before 200...

TROPHIES GLITCH ALL THE TIME

god gave u brains so you can make good use of it

go and chek my dragon age trophies too.. from US site.. some dont even have time stamps.. trophies glitch.... pls understand you are all trophy hunters iam sure this shit has happend to many

u realy think i wil blow up my acc for 2 collection trophies? LOL

and EVEN if i hacked those 2 trophies... forget 11.5k trophies and judge me for 50 badges?

all that hard work for 2 stupid badg trophies which take 3 hours to get? LOL

if i wanted to hack i would hack socom fuel fifa and rest of the games without even any1 noticing... but iam not a fucking hacker or cheater

i collect trophies for my own sake !!

do not make false accusations wtf?

i have payed 0 cents !! for fnr 4belts..

i got them for free after about 300~400 days of text msgs with belt holders...

me and POP got it finnaly...

yes i tried to offer cash to seduce them to give me the belt BUT I DID NOT and i repeat I DID NOT pay 1 penny to the belt holders...

the belt holder wanted to sell the belts for 150$ but i talked to him nicely and he offerd me them for free...

and hes the best FNR4 player... goodluck in beating him or getting the belts of him...

took me 300+days

Geschrieben

did u understand what i said ?

i didn´t say u paid him for those

i was asking myself if u did cause u offered 150 bucks for those once ^^

read my last sentence again ^^

Geschrieben
did u understand what i said ?

i didn´t say u paid him for those

i was asking myself if u did cause u offered 150 bucks for those once ^^

read my last sentence again ^^

next time write in english

google translator sux :banghead:

if ppl want asnwers PLS write in english lol

i saw 150$ i saw POP name and i saw fnr4 and i saww cheater...

and google doesnt help much

write in english so i can discus this matter with everyone peacfully..

i do not hold a grudge against anyone but iam happy to discuss everything

scrol back 50 pages.. most of the hacking and cheating shit has been discused and answered....

Geschrieben

i´ll explain what i said

i said no wonder that u and duckS got the 1st & 2nd place

i mean u got people sending u games, i don´t want to start another discussion if u did or did not hack trophies but ducks did indeed

and last thing i said was that i talked to a guy ( I WON´T TELL HIS NAME PUBLIC) who says he got the SF4 platinum for ya

i don´t know if it´s true, but when i saw his plats he might be telling the truth

i mean the guy got skills

Geschrieben
i´ll explain what i said

i said no wonder that u and duckS got the 1st & 2nd place

i mean u got people sending u games, i don´t want to start another discussion if u did or did not hack trophies but ducks did indeed

and last thing i said was that i talked to a guy ( I WON´T TELL HIS NAME PUBLIC) who says he got the SF4 platinum for ya

i don´t know if it´s true, but when i saw his plats he might be telling the truth

i mean the guy got skills

yes i got ppl sending me games because i used my head

i borrow games because i use my head..

"networkgaming"

i even msgd ign gamespot OPM and all so they can send me games ;p but didnt work ;< lol

you have to be clever to achieve your goals...

btw here is the proofe THAT I DID talk to OPM reviewer and asked for games

http://mos.futurenet.com/video/opm/podcast/OPM_Podcast_06_final.mp3

skip to 1 hour 10mins 50 secs and keep listning after that

lol he got sf4 for me? who? :drool5:

sure...

why would someone spend 200+hours to get me a plat..

u realy think i wil risk my acc to someone?

i can have the sf4 plat AND tel every1 i got u the plat (if u have it) u wil beleive?

does he have proof?

he also did ssf4 for me? mortal kombat vs dc? wipeout?demonsouls?ninja gaiden was shot on tv also in my vid... me playing i also did it with a member of this forum (team chalenges) and i been asking him for tips everyday u can ask him too i dont think he wil lie... hes even 10X more skilled than me in SF and NG... maybe he did sf4 for me? :biggrin5: lol

Geschrieben

if u don´t remember we talk onced

it was in SSF4 chat room u were using with SLIPKNOT ( :) ) who i also have on my buddy list and i know he owned u on SSF4 xD

well what u said about risking account makes sense, i wouldn´t give my password to someone i don´t trust

u were talking about trophies without time stamp

i know why some of them doesn´t have it

the reason is : when u get some trophies before signing in to psn for the 1st time with your ps3-system, and then log in with your account and sync the trophies, the time will disappear

i got some borderlands trophies before i signed in to psn with my new ps3 and after trophy sync the time stamp disappeared

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

• Neu erstellen...