Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Electronauts


Recommended Posts

Hallo Community,

 

für dieses Spiel haben wir aktuell kein eigenes Forum. Dieser Thread dient als Ersatz, um euch dennoch einen Austausch über das Spiel zu ermöglichen.

 

WARUM HAT DAS SPIEL KEIN FORUM?

Woche für Woche erscheinen neue Spiele, die bei uns auch immer einen Platz in Form eines eigenen Forums erhalten, samt den wichtigen Standard-Threads. Da jede Software und auch jede Hardware irgendwann an ihre Grenzen stößt, sortieren wir ungenutzte und leere Foren wieder aus. Zwischen der Erstellung und der Löschung liegen dabei mindestens zwölf Monate. Sofern nach der Erstellung mehrere Beiträge oder gar ein Leitfaden und/oder eine Roadmap entstanden sind, wird das Forum nicht gelöscht. Mit diesem Thread gewähren wir eine für uns ressourcensparende Möglichkeit euch trotzdem eine Anlaufstelle zu bieten. Wenn hier eine entsprechende Aktivität zu verzeichnen ist, können wir gerne wieder ein eigenes Forum erstellen.

 

Euer

Trophies.de-Team

Das Team unterstützen

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

 

Trophäenliste - Electronauts
 
1x platin.png  8x gold.png  1x silber.png  14x bronze.png  = 24
 
 
Bronze
 

 Maniac

Sequence all notes on all possible sequencers on every instrument
 

 Iron Jammer

Jam in a single room for 15 mins or more
 

 Little Mahalo

Use the arrangement equipment
 

 Very Mahalo

Fill 4 unique rows on the arrangement equipment
 

 Rocketeer

Visit all 11 Visualizers
 

 Rapid Fire

Play an instrument consistently for 1 min
 

 REEEMIIIXXX

Use the FX Cube glitch remix effect 25 times
 

 Watermusic

Have echo enabled on all instruments and hold down the filter in FX cube for 2 loops
 

 Drone

Play only the looper for 2 full loops with all backing tracks muted
 

 That flow

Mute the kick/snare stems in a backing track and then bring them back in
 

 Body Jam

Play 2 orb kits simultaneously for 2 full loops
 

 Lyrical Genius

Use the vocal equipment whilst recording a sequence on an instrument
 

 Producer

Have a sequence playing on every instrument in a room
 

 Static

Play only the synth ball for 4 full loops
 
 
Silber
 

 Wrecking crew

Clear 3 sequences in succession
 
 
Gold
 

 Master of time

Mute 2 sequences at the end of a loop
 

 Grenadier

Throw an audio grenade when you transition backing tracks
 

 Harp Lord

Play the harp for 2 whole loops
 

 Sequence Enforcer

Record a sequence on an instrument, mute it for a loop and play that instrument with your sticks for a loop then unmute it
 

 Orb Ascension

Play every note on the synth ball in ascending order
 

 Electronaut Pro

Play 20 different songs
 

 Master musician

Play every instrument in the game
 

 Beat Juggle

Throw a grenade and use the glitch effect to stutter the grenade sound
 
 
Platin
 

 Electronaut Master

Obtain all trophies
 
 
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle eine Antwort

Du kannst jetzt einen Beitrag verfassen und dich im Anschluss registrieren. Wenn du bereits einen Account hast, dann melde dich bitte an.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Deine Inhalte, die du zuvor verfasst hast, wurden wiederhergestellt..   Inhalte wieder entfernen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Neu erstellen...
"); } } // Change the class and localstorage when the toggle is clicked $('.focus-editor-panel[data-setting]').on('click', function(){ var settingName = $(this).attr('data-setting'); var settingStatus = $(this).attr('data-status'); if(settingStatus === '1'){ html.removeClass('enable--' + settingName); localStorage.setItem(settingName, '0'); $(this).attr('data-status', '0'); } else { html.addClass('enable--' + settingName); localStorage.setItem(settingName, '1'); $(this).attr('data-status', '1'); } }); // Dark/light mode button var toggleThemeTooltip = getComputedStyle(document.documentElement).getPropertyValue('--lang--light-dark-mode').slice(1, -1); $('[data-focus-toggle-theme] [data-ipsTooltip]').prop('title', toggleThemeTooltip); $('[data-focus-toggle-theme]').on('click', function(e){ var focusThemeId = html.attr('data-focus-alt-theme'); if(focusThemeId){ e.preventDefault(); $("#focusAltThemeSubmit").val(focusThemeId); $("#focusAltThemeSubmit").click(); } }); // Make hover navigation work with touch devices ;(function(e,t,n,r){e.fn.doubleTapToGo=function(r){if(!("ontouchstart"in t)&&!navigator.msMaxTouchPoints&&!navigator.userAgent.toLowerCase().match(/windows phone os 7/i))return false;this.each(function(){var t=false;e(this).on("click",function(n){var r=e(this);if(r[0]!=t[0]){n.preventDefault();t=r}});e(n).on("click touchstart MSPointerDown",function(n){var r=true,i=e(n.target).parents();for(var s=0;s ul > li:has(ul)').doubleTapToGo(); // Toggle class $('[data-class]').on( "click", function(event) { event.preventDefault(); var classContent = $(this).attr('data-class'); var classModifiers = classContent.split(' '); var className = classModifiers[0]; var modifyClass = classModifiers[1]; if (classModifiers[2]){ var targetElement = classModifiers[2]; } else { var targetElement = 'html'; } if (modifyClass === 'add'){ $(targetElement).addClass(className); } else if (modifyClass === 'remove'){ $(targetElement).removeClass(className); } else { $(targetElement).toggleClass(className); } }); }); // More dropdown menu function focusNavigation() { var navwidth = 0; var morewidth = $('.ipsNavBar_primary .focus-nav__more').outerWidth(true); $('.ipsNavBar_primary > ul > li:not(.focus-nav__more)').each(function() { navwidth += $(this).outerWidth( true ) + 2; }); var availablespace = $('.ipsNavBar_primary').outerWidth(true) - morewidth; if (availablespace > 0 && navwidth > availablespace) { var lastItem = $('.ipsNavBar_primary > ul > li:not(.focus-nav__more)').last(); lastItem.attr('data-width', lastItem.outerWidth(true)); lastItem.prependTo($('.ipsNavBar_primary .focus-nav__more > ul')); focusNavigation(); } else { var firstMoreElement = $('.ipsNavBar_primary li.focus-nav__more li').first(); if (navwidth + firstMoreElement.data('width') < availablespace) { firstMoreElement.insertBefore($('.ipsNavBar_primary .focus-nav__more')); } } if ($('.focus-nav__more li').length > 0) { $('.focus-nav__more').removeClass('focus-nav__more--hidden'); } else { $('.focus-nav__more').addClass('focus-nav__more--hidden'); } } $(window).on('load',function(){ $(".ipsNavBar_primary").removeClass("ipsNavBar_primary--loading"); focusNavigation(); }); $(window).on('resize',function(){ focusNavigation(); }); $(document).ready(function(){ $('[data-setting="fluid"]').on('click', function(){ setTimeout(function(){ focusNavigation(); }, 10); }); });