Squoizy Geschrieben 22. Mai 2013 Geschrieben 22. Mai 2013 stop nerding around folks :me-gusta: Zitieren
Squoizy Geschrieben 22. Mai 2013 Geschrieben 22. Mai 2013 well um. ... :'>:dozey::emot-what::emot-raise: alright? Zitieren
Squoizy Geschrieben 9. Januar 2014 Geschrieben 9. Januar 2014 hey guys, you by chance got any ideas how to grow a beard? im 19 and of course there is some beard but acutally its more of a "flaum". any ideas? Zitieren
Squoizy Geschrieben 10. Januar 2014 Geschrieben 10. Januar 2014 Thats funny. People like me who really want to have a beard dont have one yet, people who got one dont like the shaving. I asked my father today and he told that he got a full beard at the age of 21. So as u said its all in the genes and im really confident now Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk Zitieren
Squoizy Geschrieben 12. Januar 2014 Geschrieben 12. Januar 2014 same period of time here ^^ let me share sth of my confidence... hope itll help Zitieren
Squoizy Geschrieben 17. Januar 2014 Geschrieben 17. Januar 2014 Yeah especially because no man on earth looks without beard better than with.. the handsome ones wo look good without beard normally dont have one.^^ true story bro Zitieren
Recommended Posts
Erstelle eine Antwort
Du kannst jetzt einen Beitrag verfassen und dich im Anschluss registrieren. Wenn du bereits einen Account hast, dann melde dich bitte an.