Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Züüri was den suscht xD


Schreimi

Recommended Posts

- Werbung nur für Gäste -

- Werbung nur für Gäste -

Momentan vorallem Crysis2, Black Ops oder sogar sehr gern ab und zue e Rundi CoD4.. isch halt immerno s beschte Spiel vo de Serie.

Gruess

Schöni uswahl! bi mir isches zur zit crysis 2, immer wider chli black ops...

bi killzone 3 hani grad gester platin gholt. jetz pushi de mou crysis vorwärts und de kümmeri mi no um paar angeri platin-projekt woni scho rächt guet vorbereitet ha.

hesch du au platin-projekt am start?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Sorry für die späti Antwort, bin nöd dihei gsi

Naja ha jetzt grad bi Crysis gse dass mer eh 6 monat warte muess - was ja eigentlich ziemlich beschisse isch - darum momentan eher nöd. Black Ops hanich mich jetzt ufgrafft nomal de SP durezspile mitem Intel-Guide.. Tonbänder sammle - wie unnötig :).

Uf jede Fall isch nebedra no Uncharted1 am laufe. Han erscht vor churzem agfange wieder Platin "zjage"

Gruess

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Sorry für die späti Antwort, bin nöd dihei gsi

Naja ha jetzt grad bi Crysis gse dass mer eh 6 monat warte muess - was ja eigentlich ziemlich beschisse isch - darum momentan eher nöd. Black Ops hanich mich jetzt ufgrafft nomal de SP durezspile mitem Intel-Guide.. Tonbänder sammle - wie unnötig :).

Uf jede Fall isch nebedra no Uncharted1 am laufe. Han erscht vor churzem agfange wieder Platin "zjage"

Gruess

Joa, Tonbänder sammle isch nid all zu prickelnd. aber es git au schlimmeri Sammelaktione wie bi Bioshock. dört muesch aues no mou zocke wenn eis nid hesch. im 2te teil bruuchsch wenigstens nur 100 vu 128...

crysis isch dr hammer. geile multiplayer. aber uf elite wirds huere hert...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

×
×
  • Neu erstellen...