Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Allgemeiner Thread zu Dragon Age II


Dragarock

Recommended Posts

Wie viele Chapter gibts eigentlich? Ich bin mit meinem Spielstand schon 7h lang im dem Chapter, in dem ich eigentlich die Expedition zu den Deeproads fianzieren soll ^^

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

habs gefunden und nun einfach auf herunterladen - mehr info. drücken und dann ist es im spiel .

daheim in der truhe ?

bei mir steht das zb. beim Löwen und nun :?

This content has now unlocked in your game. To see the content:

  1. Run Dragon Age II.
  2. Please ensure you log in with the same account you used on the social website.
  3. Verify the content appears in the Unlockables screen by selecting Extras on the Main Menu, then Unlockables.
  4. Start a new game or load an existing one.
  5. The items will appear in a chest in your house. Follow the instructions in the game journal.

habe es jetzt übersetzt, finde es aber trotzdem net. naja mal sehen.

Habe nun im spiel provil auf account anmelden mal gemacht und trotzdem nix.

EDIT: habe das Spiel nun neu gestartet und nun werden die Extras im Menü angezeigt. Gleich mal ins Hausrennen und nach shen , ob alles da ist Freu.

So hat geklappt , habe nun alles Waffen nur die Bücher finde ich nicht. JUHU

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

haha kann mir jemand sagen wie man dierüstung von meinen gruppen mitgliedern verbessern kann ich peils nicht lol ^^ wäre sehr nett danke ;D

Verbesserungen für Rüstungen kannst du finden und kaufen. Für Bethany findest z.B. was in dem Anwesen der Hawkes.

Für Varric kannste u.a. was in der Unterstadt bei einem Händler kaufen.

Einfach immer die Augen offen halten und Händler abklappern.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wie viele Chapter gibts eigentlich? Ich bin mit meinem Spielstand schon 7h lang im dem Chapter, in dem ich eigentlich die Expedition zu den Deeproads fianzieren soll ^^

3Akte + Prolog. Spielzeit ist leider recht kurz. Die Deep Roads gehen glaub am längsten mit den 50Gold sammeln.^^

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Hab ich eigentlich nur unglaubliches Pech oder dropen alle "Endgegner" wie Drachen oder der Vateral oder so alle nur Bögen? Das ist schon irgendwie nervig, weil das kann man nicht mal jemandem geben, wenn man selbst kein Bogenschütze ist, aber ich hab bis jetzt von den Bossen ausnahmslos nur Bögen bekommen :banghead:. War das bei euch auch so?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Kann es eigentlich sein, dass die Isabella, die als spielbarer Charakter auftaucht, die aus dem ersten teil ist, die dem Grauen Wächter ne Spezialfertigkeit beibringt?

Von Namen und der Geschichte um sie rum (Piratin und so weiter) hört man doch Zusammenhänge raus, aber wenn man Bilder sieht, sieht die "neue" Isabella komplett anders aus, bzw. zeigt halt nur wenig Ähnlichkeiten mit der DAO Isabella.... andere Haarfarbe, hat nen Piercing (sieht übrigens scheiße aus), andere Ausrüstung....

Kann des sein?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Kann es eigentlich sein, dass die Isabella, die als spielbarer Charakter auftaucht, die aus dem ersten teil ist, die dem Grauen Wächter ne Spezialfertigkeit beibringt?

Von Namen und der Geschichte um sie rum (Piratin und so weiter) hört man doch Zusammenhänge raus, aber wenn man Bilder sieht, sieht die "neue" Isabella komplett anders aus, bzw. zeigt halt nur wenig Ähnlichkeiten mit der DAO Isabella.... andere Haarfarbe, hat nen Piercing (sieht übrigens scheiße aus), andere Ausrüstung....

Kann des sein?

Dragon Age Wiki :

Isabela is the captain of the pirate ship The Siren's Call. She can teach the Duelist specialization to the Warden in Dragon Age: Origins, and is a companion and romance option for both male and female Hawke in Dragon Age II.
  • In Dragon Age II, she will remember the sexual encounter with the Warden at the Pearl, or lack thereof.
  • Her hair color in Dragon Age II changed to black while in Origins it was brown
  • In both games, when the player meets Isabela she is attacked by three men who are handily beaten by her and forced to flee.

Wann kann ich wohl endlich aufhören das Dragon Age Wiki zu quoten?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

ka gute frage hab nun 20 std spielzeit und nix von der hauptstory gemacht ausser tiefen wege^^ habs au seit dienstag aber ich glaub da sind nen paar sachen verbuggt besonders der dlc bekomm da keine trophies

also die dlc trophies sind nicht verbugt 3 stück habe ich schon u die anderen beiden habe ich noch nicht gemacht, ging alles ohne probleme...

kann mir vielleicht einer sagen, was es mit den büchern des bösen, oder wie die heißen, auf sich hat?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Sagt mal kann man eigentlich die *Bonus* Items wieder sharen? So wie die Blutdrachenrüstung und die ca. 10 anderen? Oder werden diese direkt gedownloadet vom Bioware/ EA Server? Habe bei google nichts gefunden :(

Das Registrierte Inhalte Zeug wird, irgendwie durch die EA ID im Game Unlocked, von daher müsste nur die ID zugang haben.

Offline hat mans dann auch, da es ja auf der PSN ID vermerkt ist, dürfte IMO nicht sharebar sein,

wobei man das Thema hier Ruhenlassen sollte bzgl. Regeln

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Gibt es so etwas wieder wie ein Lager im ersten Teil, wo alle Mitglieder zu finden sind und wenn ja wie ?

Und wie kann man denn Geschenke machen wie, beim ersten teil im Menü ?

Und kann es sein das man wenn man ein Rüstungsset kauft für ein Mitglied, das die Rüstung sich nicht verändert und gleich aussieht ?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ich zitiere mal wieder, vorwiegend auf english, ist aber einfach (für mich zumindest). Obs irgendwo ne Deutsche Liste gibt? bestimmt irgendwo, aber mir nutzt das "Übersetzte zeug wenig" ^^

Companions will each have a home base within the town of Kirkwall.[1] Once Hawke visits the home base, it will be marked as a hot point on the local map, enabling fast travel to that location. The majority of each companion's personal dialogue will occur at their home base, and during conversations, they will interact directly with the environment.

There will still be situation specific dialogue outside of the bases.

If a companion wishes to speak with Hawke, they may approach the PC directly and ask them over or send a letter to Hawke's home.

Dragon Age Wiki lässt mal wieder grüßen ^^

Gifts:

Upon acquisition of a gift, an associated quest is entered into the journal; return to that companion's home to speak with them and complete the quest. Presenting a gift increases that companion's friendship.

Anders

  • Tevinter Chantry Amulet

Bethany

  • A picture of your mother found in the Amell estate cellars during the Birthright quest

Carver

  • Letters found in the Amell estate cellars during the Birthright quest

Fenris

  • Lyrium Scales found at Shady Merchandise shop in the Kirkwall Docks
  • Tevinter Spirit Symbol found at Robes By Jean Luc shop in Hightown
  • Blade of Mercy
  • The Book Of Shartan found in a sack at the Elven Alienage at night only in Act 2

Isabela

Merrill

  • Wooden Halla statuette found at Master Ilen's Shop in Sundermount
  • Silver-Threaded Dalish Embroidery (armor upgrade) found in Sundermount Mountain Graveyard
  • Carved Ironwood Buttons (armor upgrade) found at Master Ilen's Shop in Sundermount

Sebastian

Varric

  • Tethras Family Signet Ring found at Trinkets Emporium in Lowtown

Upgrades/Gifts:

https://www.gamefront.com/dragon-age-2-companions/

Bethany/Carver

Recruited: Bethany and Carver are Hawke’s siblings and are with you from the beginning. At the end of the prologue, you’ll lose one of them. The other leaves your group at the end of Act 1.

Personality Conflicts: Carver - Conflicts with Anders and Merrill on Mage quests. Bethany – Conflicts with Fenris on Mage quests.

Major Quests: “Birthright.”

Armor Upgrades: Carver – Fereldan Girded Plating (received in “Birthright”). Bethany – Heirloom Amell Protective Sigils (received in “Birthright”).

Gifts: Carver - Tobrius Documents. Bethany – Portrait of your mother. Both received in “Birthright.”

Anders

Recruited: Mandatory, toward the end of Act 1 after the “Tranquility” quest. There are several points at which he can leave the party.

Conflicts: Carver, Febris and Sebastian.

Major Quests: “Tranquility,” “Dissent,” “Justice.”

Armor Upgrades: Armor Suits, Lyrium Weave, Spirit Essence in Act 2; Sigil of the Mage Underground in Act 3

Gifts: Tevinter Chantry Amulet, received during “A Bitter Pill” in Act 2.

Aveline

Recruited: Mandatory, picked up during the prologue. She can leave you during “The Last Straw” quest.

Conflicts: Merrill, if you support her during her companion quests.

Major Quests: “The Way it Should Be,” “The Long Road,” “Favor and Fault.”

Armor Upgrades: Underpadding – Guardsmen Pattern, obtained from the armor stand in Lowtown, Act 1; Impact Plating – Guardsman Pattern, obtained from the armor stand in Lowtown, Act 2; Flex-Chain – Guardsman Pattern, obtained in the quest “Raiders on the Cliffs,” Act 2; Deflecting Joints – Guardsman Pattern, obtained in the quest “Favor and Fault,” Act 3.

Gifts: The Shield of the Knight Herself, received during “Offered and Lost” in Act 2.

Fenris

Recruited: Complete “A Bitter Pill” in Act 1.

Conflicts: Any magic user, including Hawke.

Major Quests: “A Bitter Pill,” “Bait and Switch,” “Alone.”

Armor Upgrades: Tevinter Spirit Symbol, obtained from Robes by Jean Luc in Hightown, Act 2; Lyrium Scales, obtained from Shady Merchandise at the Docks, Act 2; Reinforced Straps, obtained during “A Bitter Pill,” Act 2; Enchanted Resin, obtained during “Mine Massacre,” Act 3.

Gifts: The Book of Shartan, received during “Lowtown Elven Alienage,” Act 2; Blade of Mercy, received during “Best Served Cold,” Act 3.

Isabela

Recruited: Complete the “Fools Rush In” quest. She can leave you during Act 2.

Conflicts: Almost none.

Major Quests: “Fools Rush In,” “To Catch a Thief,” “No Rest for the Wicked.”

Armor Upgrades: Rigid Boning, obtained from the Apparel Shop in Lowtown, Act 2; Supportive Corselet, obtained from Robes by Jean Luc in Hightown, Act 2; Lambswool Insoles, received during “To Catch a Thief,” Act 2; Boiled Leather Plates, received during “A Murder of Crows,” Act 3.

Gifts: Ship in a Bottle, received during “Blackpowder Courtesy,” Act 2; Rivaini Talisman, received during “Disused Passage,” Act 3.

Merrill

Recruited: Complete the “Long Way Home” quest in Act 1. She can leave you during “The Last Straw.”

Conflicts: Fenris and Carver during Mage quests, everyone if you side with her during her companion quests during Acts 2 and 3.

Major Quests: “Long Way Home,” “Mirror Image,” “A New Path.”

Armor Upgrades: Samite Lining, obtained from Robes by Jean Luc in Hightown, Act 2; Carved Ironwood Buttons, obtained from Ilen’s Crafts in Sundermount, Act 2; Silver-Threaded Dalish Embroidery, obtained from the Top of Sundermount, Act 2; Halla Horn Buckles, received during “A New Path,” Act 3.

Gifts: Wooden Halla Carving, obtained from Ilen’s Crafts in Sundermount in Act 2; Sylvanwood Ring, received during “A Murder of Crows”, Act 3. You’ll find the ring on the body of the thief leader during the quest.

Sebastian

Recruited: Complete the “Duty” and “Repentance” quests. He can leave you during “The Last Straw.”

Conflicts: Anders

Major Quests: “Duty,” “Repentance,” “Faith.”

Armor Upgrades: Enchanted Articulation, obtained from the Armor Shop in the Gallows Courtyard, Act 2; Reinforced Bracers, obtained from Olaf’s Armory in Hightown, Act 2; Mail Undertunic, received during the “Repentance” quest, Act 2; Protection of the Faith, received during “Best Served Cold,” Act 3.

Gifts: Starkhaven Longbow, received during “Repentance,” Act 2.

Varric

Recruited: At the start of Act 1 and doesn’t leave.

Conflicts: None

Major Quests: “Family Matter,” “Haunted.”

Armor Upgrades: Inscribed Leather Harness, obtained from the Apparel Shop in Lowtown, Act 1; Coat Lining with Concealed Pockets, obtained from Shady Merchandise in the Docks, Act 2; Silverite-Reinforced Buckles, received during “Family Matter,” Act 2; Drakeskin Leg Straps, received during “Finding Nathaniel,” Act 3.

Gifts: The Tehtras Signet Ring, obtained from the Trinkets Emporium in Lowtown, Act 2.

Müsste eigentlich gleich aussehen, bzw bin ich mir da nicht sicher. Hab zwar schon paar Upgrades aber wie gesagt bin immernoch in Act 1 xD

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

×
×
  • Neu erstellen...