rossido_Basel Geschrieben 7. April 2010 Geschrieben 7. April 2010 *Resident Evil raushol*Okay, mol luege, was mer do chönne degäge mache Und, wie gohts euch hött eso? Ischs bi euch au so warm, wie hie in Olte, das esch fascht abartig ... is zum kotze die Hitze zum Glück gits s'Joggeli aber schön sunnig gsi
TranceFighter Geschrieben 11. April 2010 Geschrieben 11. April 2010 sport-vision`s: yb wird meister, scb wird meister, italie wird wältmeister, bayern gwinnt d cl schumi gwinnt au no paar f1 renne und DAS katastrophe sportjoor isch komplett.. PeezzZ
rossido_Basel Geschrieben 11. April 2010 Geschrieben 11. April 2010 sport-vision`s: yb wird meister, scb wird meister, italie wird wältmeister, bayern gwinnt d cl schumi gwinnt au no paar f1 renne und DAS katastrophe sportjoor isch komplett.. PeezzZ Dinere Meinig... USSER Italie döff wieder dWM gwünne, hends sichs verdient (ebeso wied Schwiizer ) Schwiiz isch jo U17 Weltmeister worde, WM würd jo dezue passe
TranceFighter Geschrieben 3. Mai 2010 Geschrieben 3. Mai 2010 das mit em scb het sich schomol bewoorheitet
opelini Geschrieben 4. Mai 2010 Geschrieben 4. Mai 2010 hets bi eu au uf eimal wieder gregnet? bi mir tz bärn scho -.-
pomi1414 Geschrieben 21. Juli 2010 Geschrieben 21. Juli 2010 hed eper Cars-Race o Rama, oder PES 2010 ? PES hani, wieso willsch es kaufe?
Darktriple Geschrieben 22. Juli 2010 Geschrieben 22. Juli 2010 Chunnt eigentlech öper vo euch ad Gamescom?
pomi1414 Geschrieben 23. Juli 2010 Geschrieben 23. Juli 2010 Chunnt eigentlech öper vo euch ad Gamescom? Gang warschinlich. Vo Basel nach Köln isch es jo nit sooo lang:biggrin5:
Karpfen Geschrieben 21. August 2010 Geschrieben 21. August 2010 Warum steigen die Themen die neue Beiträge enthalten nicht an die Spitze???
pomi1414 Geschrieben 21. August 2010 Geschrieben 21. August 2010 Warum steigen die Themen die neue Beiträge enthalten nicht an die Spitze??? Isch alphabetisch gordnet. Damit me, we me e Schtadt suecht nit lang sueche muess;)
Big_Boss Geschrieben 24. August 2010 Geschrieben 24. August 2010 hey jung und villicht au mädls han da mal en frag, kännt öbert e internetsite wo mer games uncut chaufe chan? egal öb in- oder ussland. ich han eifach kei kredicard. bin scho uf amazon.uk oder gamesware.at gsie aber det chammer nur mit kk zahle. suech ebe call of duty black ops hardened edition (ps3) uncut in english hoffe es chan mir das öbert beantworte
pomi1414 Geschrieben 24. August 2010 Geschrieben 24. August 2010 hey jung und villicht au mädls han da mal en frag, kännt öbert e internetsite wo mer games uncut chaufe chan? egal öb in- oder ussland. ich han eifach kei kredicard. bin scho uf amazon.uk oder gamesware.at gsie aber det chammer nur mit kk zahle. suech ebe call of duty black ops hardened edition (ps3) uncut in english hoffe es chan mir das öbert beantworte http://www.digitec.ch/, dött cha me au ohni KK zahle;)
Big_Boss Geschrieben 24. August 2010 Geschrieben 24. August 2010 http://www.digitec.ch/, dött cha me au ohni KK zahle;) cooli site thx aber leider bringt sie mir i dem fall nöd viel... det chamer nur die normal version uf DE oder E chaufe
pomi1414 Geschrieben 24. August 2010 Geschrieben 24. August 2010 cooli site thx aber leider bringt sie mir i dem fall nöd viel... det chamer nur die normal version uf DE oder E chaufe http://www.wog.ch/ Dort hets es für 140 Franke und me cha ohni KK zahle;)
Recommended Posts
Archiviert
Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.