Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Basel-Stadt und Basel-Land


Platinus

Recommended Posts

- Werbung nur für Gäste -

- Werbung nur für Gäste -

Ou ou ou... jetzt betritsch denn aber wirklig gföhrligs Gländ... Nüt gege unser heiligs Kalb Frei!!!!! ;)

Und im Schiri Schuld geh nach däm mir jo au kei Penalti beko hän wo dr Streller vom Zibung umghaue worde isch isch au billig!!!

Du mir hän so scho mol e ganzi Meisterschaft in dr letschte Minute vo dr Nochspielzyt verlore... die einzige wo Schuld sin, sin d'Luzärner wo elei vor em Gool nit ihne träffe... und die wo nach em 4:3 ufhöre spiele und meine es längt...

Aber ich verstand Di scho... so was macht unheimlich hässig so kurz vor Schluss...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Ou ou ou... jetzt betritsch denn aber wirklig gföhrligs Gländ... Nüt gege unser heiligs Kalb Frei!!!!! ;)

Und im Schiri Schuld geh nach däm mir jo au kei Penalti beko hän wo dr Streller vom Zibung umghaue worde isch isch au billig!!!

Du mir hän so scho mol e ganzi Meisterschaft in dr letschte Minute vo dr Nochspielzyt verlore... die einzige wo Schuld sin, sin d'Luzärner wo elei vor em Gool nit ihne träffe... und die wo nach em 4:3 ufhöre spiele und meine es längt...

Aber ich verstand Di scho... so was macht unheimlich hässig so kurz vor Schluss...

Er hed be Luzern gspelt wel Basel ehn zu schlecht gfonde hed ?? :emot-raise:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Rächt hesch... :biggrin5:

Du willsch mir also durch die Blume sage, Luzärn het d'Ufbauarbet gleistet und das isch jetzt dr Dank drfür... ok so wiet ha ich nit zruck überlegt...

stimmt au wieder...

Jä nu... muesch luege... nägscht mol bekömme mir wieder e 5:1 Packig... dört ha ich drfür d'Wält nüm verstande und ha mir das Monate miesse alose do in Luzärn :biggrin5:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

×
×
  • Neu erstellen...