Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Riddler Trophäen Bug. Hilfe?


PetNation

Recommended Posts

I've been playing through the Batman games recently. Now at Arkham City I've finished everything on regular New Game, exept 2 Riddler

Trophies.

My problem is that my Riddler Collection shows me I miss those two trophies in the Amusement Mile but my Map is empty. (I had obviously interrogated enough Riddler informants)

So I checked on Youtube for the exact wherabouts of those 2 fuckers. And, as I feared, I had already collected them, but I didn't get the 'stamp' in my collection status, neither did I in the Main Menu statistics. Long story short, the game fucked up.

 

As a last resort I tried New Game+, played to the Point I can collect them, but, of fucking course, they're gone.

 

So has anything like that happend to some of you? I found very little evidence on google something similair has happen to a few people, but there was never an answer.

 

Currently re-installing the game. Won't help anythig anyway but troubleshooting....yay...

 

Ich habe diese Sache schon in einem englisch-sprachigen Forum geposted, und übersetze es nochmal frei und zusammengefasst...oben mein Original-Text.

Also, ich habe alle Riddler Trophäen bis auf 2 gefunden, und als ich nach langer Suche einen Youtube Guide zur Hilfe zugezogen habe, wurde mir klar, dass ich die Trophäen bereits eingesammelt habe, das Spiel dies aber nicht registriert hat.

Ist das irgendjemanden auch schon passiert und/oder hat jemand eine Lösung dafür?

 

EDIT: Habe ein Video davon gemacht.

 

 

Kann geschlossen werden, habe den fehler gefunden. Irgendjemand hat einen Kommentar bei dem Video verfasst. Ich möchte mich bedanken falls du es hier liest. 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

×
×
  • Neu erstellen...