Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Ufc caws!!!


Recommended Posts

- Werbung nur für Gäste -

- Werbung nur für Gäste -

Hier noch mehr nachschub :D

Bobby Lashley

caf005.jpg

caf006.jpg

General

Name: Bobby Lashley

Nickname: Whatever

Hometown: Wichita, Kansas

Fighting Out Of: Denver Colorado

Age: 31

Ht:6'3"

WT: Heavy

Skin: 7

Body: 1

Face: 3

Techniques: i picked boxing and wrestling

Physical Appearance

Hair/Facial: None

Head/Brow

Head: HT/WD: All way down, 1/4th right Depth: 1/4th Right

Crown: Size/Depth: All down, all left HT/WD: all down, all right

Brow Type:13

Thickness: 60

Color: 8

Brow Width/Size

HT/Angle: 1/4th down, 1/4th right width: a little right

Eyes/Nose

Eye color: 6

Eye Shape/Rotation: Shape: a little right rotation:3/4th left

Eye Size/Placement: HT/WD: 1/4th up, 3/4th left placement. 1/4th down, 3/4th right

Nose Size: Size/Width: All down, All left HT/Length: 1/4th down, All left

Nostril/Angle: Nostril: almost all down, all left Slope/Angle: a little tiny up, all left

Cheeks/Mouth

Cheeks: Size/Width: half down, all right HT/Depth: straight up

Mouth Size/Rotation: Length/Width: all left Thickness:3/4ths left

Mouth Angle/Placement: Angle/Depth:half down, all left upper/lower: 1/4th left, all down

Jaw/Ears

Jaw Size/Depth: HT/WD: half down, a little tiny left depth: 3/4th left

Jaw Length/Thickness: Jaw: Straight down thickness: no movement

Both Ear Condition: 60

Ear Size/Rotation: WD/HT: all down, all left Angle/Rotation: all down, 1/4th right

Extra:21, Strong

Tatto: has one on left bicep pick which ever one you want

Clothing/Equipment

Trunks: Long-Slit Type A: No Brand 7(Black)

Mouthpiece: Black

Black Knee Supporters and black ankle supporters

This is really good trust me.

----------------------------------------------------------------

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Ich versuche jetzt für den Karriere Modus Ken Shamrock zu erstellen. Hab einige vergleiche gemacht und meiner Meinung nach finde ich den auf der ersten Seite(hier im diesen Thread) am Besten doch ich komme nicht an die Daten ran. Ich werde zwar verlingt weiss aber leider net weiter was ich machen soll. Auserdem hab ich probleme herauszufinden welche Gewichtsklasse er ist. Mal erfahre ich er ist Schwergewicht mal Halbschwergewicht. Na was denn nun? Kann mir jemand Helfen?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

×
×
  • Neu erstellen...