Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Basel-Stadt und Basel-Land


Platinus

Recommended Posts

- Werbung nur für Gäste -

sali basler und baslerinne

würd mi freue wenns no anderi zocker vo der region het.

aber egal wie, mir basler sind überall presänt ;-)

gruess platinus

Hallo Platinus.Bi zwar nid grad us Basel,aber us der nöchi.Chom us em Schwarzbuebeland,Region Laufetal.

Klar isch,dass ig natürlich au FCB Fan bi.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

wuuähh FCB :emot-what:

Wenn ech nor scho Gigi Öhri gseh werds mer schlächt :emot-keke:

Nei seich, be voll kei Fuessbalfan ond wenni en klub wörd onderstötze denn natürli de FCL :wink:, aber au nor wöui vo Lozärn be. Sell jede guet fende was ehr guet fendet. Was eifach schön wär, wenn das meh Lüüt so wördid gseh, die ewige Krawalle noch ond mängisch au während de Mätch nähmid jo langsam zemlechi Dimensione a. Hoffe ehr send alles fredlechi Fans.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo Platinus.Bi zwar nid grad us Basel,aber us der nöchi.Chom us em Schwarzbuebeland,Region Laufetal.

Klar isch,dass ig natürlich au FCB Fan bi.

herzlich wilkomme

FCB isch me eifoch fan wenn me fuessball liebt. klar, jede söll für sich entscheide wie, was er fan isch. Freut mi dasi nit ganz allei bi ;)

mol luege ob no meh chömme...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ach nöööö... FCB isch doch niene meh... hehe! :D

Ich würd em Gross emol dr Laufpass geh! So lang dass dä an dr Macht isch boykottier ich's Joggeli... sorry!

Liebs Grüessli vom Manchester United Fan

www.ps3inbasel.ch

Mues dazue sage das mi lieblings Club JUVENTUS TURIN isch aber als Basler bini natürlich au FCB fan...scho sit Kindheit.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

- Werbung nur für Gäste -

Jo danke no förs Komplimänt. Fend es aber besser dass es e dütschi Siite esch, so fendtmr meh Lüüt zom zocke ond zom trophies hole. Zodem fliessid au meh Idee is Forum wöu meh User aktiv send. Wenn i ez e sone Siite nor för dSchwiiz wörd mache hättidmr wohrschindli nocheme Johr afig de 100sti User :smile:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Das stimmt, be vori au ned so de Fan gsi vo üsne Nochbere. Aber set ech do agmäldet be wärdidmr die cheibe emr sympathischer :smile: Esch halt es wiit verbritets Vorurteil wo fascht jede Schwiizer hed. Aber set ech do debi, esch das fasch nömme existänt.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Das stimmt, be vori au ned so de Fan gsi vo üsne Nochbere. Aber set ech do agmäldet be wärdidmr die cheibe emr sympathischer :smile: Esch halt es wiit verbritets Vorurteil wo fascht jede Schwiizer hed. Aber set ech do debi, esch das fasch nömme existänt.

jo scho...guet das mir beidi e anders Bild jetzt vo ihne hänn.

Ächt cool:cool2:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

×
×
  • Neu erstellen...