Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Wat vir spiller spielt daer am leiwsten? ^^


Nightingales

Recommended Posts

AN StayT Also ich frag mich Überhaupt was Deutsche in Luxemburger Treff machen und dann sagen sie verstehen nichts , stell dir vor wir hätten einen Türkei treff dann wÜrd ich ja auch nicht dorthin gehen und schreiwen OMG WAS LABBERN DIE ? IST DAS JAPANISCH -_- ich nicht bÖse gemeint dennoch komisch :)

UN CELINE & CO Jo ech kennen gut iwwert 100 steck dei zocken mee dei meescht Cod an sou trophyhunter kennen ech da och sou 30-40 mee halschet huet opgehaal asw. an sin lo guer net mei um courant ween nach sammelt :S

Ich bin eig. eher zufällig hier reingerutscht :D

Hatte gestern gesen das Titan Klumar irgendwo nen Beitrag geschrieben hat, dann bin ich drauf und erst danach hab ich gemerkt wo ich hier gelandet bin :xd::'>

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

jo juif_Xx do gin ech der voll rescht dassen net vill letz hei am forum sin. an dei puer man sech deck rar.

ech sin zwar all dag hei am forum mee gin net op all news main pefferkär of an hun och opgehaal, wellen alles op platin ze spillen. do geht einfach zevill zait drop.

ech spillen och net all schrott fir mech ze levelen. hun daat nach am ufank vun den trophien gemaach (dofir hun ech och PLATIN bei Hanna Montana).

mee lo spillen ech just for fun an just dei spiller dei mer richteg gefahlen probeiren ech ze platineiren. do hänken ech dann och gäer 125 stonnen un engem final fantasy (nodems ech platin bei FF XIII krut hun ech et net mei ugereiert)

mee do mecht jidderen wei en well

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jop do hueste recht ;) geet vill zeit drop mee ech deeln ma daat alles schein an , Schoul, Frendin, Sport,HObby an dann Ps3 an daat geet nach emmer duer fia vill trophÄen ze aan :) yes e sin rar an dann hun se all nach eng deitsch trophycard -_- sou domm wei ech ech sin well ej deemols deitschen store wollt sin ej an da deitscher rangliste also vun spiller wei dead nation zielen ech zu deitschland mee vue que daaat sony IP kukt sin ej an letzebuerg op da trophycard , probleem op yourcamecard. ... oder ka wei et heescht sin ej na an deitschland ugemellt an si schaffen grad drun mech an letzebuerg and ranglescht ze maan :)

Jo ech leen och net iwwerall mein pÄfferKÄr bei mee den letzeboiegen treffpunkt well ech weinstens nach um liewen erhaalen :) weinstens daat ´´:P

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

×
×
  • Neu erstellen...